Huur te laat betaald? Voortaan ontvangt u een herinnering met betaallink

Op deze manier zorgen we er samen voor dat u geen huurachterstand krijgt.

Hoe kan ik herinnering met een betaallink krijgen?

U kunt een herinnering met een betaallink krijgen via een:

  • Sms-bericht van het nummer +31 97058016939
  • e-mail van incasso@woonin.nl, met daarin een betaallink.
  • brief van Woonin, met een QR-code naar een betaallink.
  • automatisch ingesproken telefoontje van een belrobot, deze belt van het telefoonnummer +31 88 103 67 45. De belrobot geeft u de optie om een betaallink te ontvangen per e-mail of per Sms-bericht. Ook kunt u kiezen voor een terugbelverzoek

Controleer de betaallink voordat u betaalt

Controleer of de betaallink echt van Woonin komt. Als u de drie onderstaande vragen met ‘ja’ beantwoord, dan weet u dat het van Woonin komt.

  • Klopt het dat uw huur niet heeft overgemaakt of te laat heeft overgemaakt?
  • Is het SMS-bericht van het telefoonnummer: +31 97058016939?
  • Of komt het telefoongesprek van het nummer +31 88 103 67 45?
  • Of is de e-mail van incasso@woonin.nl?
  • Is het rekeningnummer in de betaallink NL28INGB0668690550. 

Waarom krijg ik nu een herinnering met een betaallink?

We verstuurden eerst een betaalherinnering zonder betaallink. We sturen sinds 30 april 2024 een betaallink mee, omdat dit snel en overzichtelijk is voor u als huurder. Veel van onze huurders vroegen hierom. Bovendien voorkomen we hiermee overbodige betaalherinneringen voor huurders. 

Meer weten?

Meer hierover staat op de webpagina over huurincasso.