Woningcorporaties Mitros en Viveste gaan per 1 januari 2023 samen verder als Woonin

Met de fusie willen we makkelijk en goed bereikbaar voor huurders zijn en extra sociale huurwoningen bouwen.

Woonin makkelijk bereikbaar in uw woonplaats

Woonin is makkelijk en goed lokaal bereikbaar. U kunt bij Woonin terecht in uw woonplaats: Woonin Houten, Woonin Wijk bij Duurstede en Woonin Utrecht. Dit zijn de locaties die u al kent. We openen op een later moment Woonin Nieuwegein en Woonin Overvecht.

Vanaf 1 januari 2023 kunt u vaker langskomen of bellen, we verruimen de openingstijden.

Informatie over de fusie

De fusie is vanaf 1 januari 2023. U kunt de naam Woonin al wel eerder dan 1 januari tegenkomen.

U ontvangt in december meer informatie over bijvoorbeeld het nieuwe telefoonnummer en de openingstijden. Tot die tijd hoeft u niets te doen of te wijzigen.

Veelgestelde vragen

Wat wordt het telefoonnummer van Woonin vanaf 1 januari 2023?

U hoort dat eind december per post en via de website.

Wat worden de vestigingen van Woonin vanaf 1 januari 2023?

U bent en blijft welkom in de voor u bekende vestigingen in Houten, Utrecht en Wijk bij Duurstede. Op een later moment in 2023 openen we ook vestigingen in Nieuwegein en Utrecht Overvecht.

Hoe kan ik Woonin bereiken vanaf 1 januari 2023?

U krijgt eind december bericht hoe u Woonin het beste kunt bereiken. U bent welkom bij onze vestigingen of via ons telefoonnummer. Ook kunt u Woonin per 1 januari bereiken via WhatsApp, e-mail en chat.

Kan ik huurzaken online regelen bij Woonin?

U kunt met een Mijn Woonin account veel huurzaken zelf regelen. Denk aan het doorgeven van wijzigingen in naam, telefoonnummer, of bankrekeningnummer. Of het melden van een reparatie. Ook kunt u online uw huur opzeggen, uw huur betalen via iDeal of uw post digitaal lezen en bewaren.
Heeft u een Mijn Mitros account? Dan hoeft u niets te doen. Dit account wordt vanzelf overgezet naar Mijn Woonin.