Wanneer komt de schoonmaker in ons woongebouw?
Algemeen
Dat ziet u op het schoonmaakrooster. Dit rooster hangt in de centrale hal van uw woongebouw.
Door een systeemfout is het mogelijk om een reparatieafspraak te plannen op maandag 21 april.
Dit is een nationale feestdag en voor ons geen werkdag. Er komt dan geen medewerker langs.
Plan uw afspraak op een andere dag alstublieft.
Wij willen graag dat het gebouw waar u woont goed onderhouden is. En dat het er netjes uitziet. U kunt als bewoners zelf de portiek schoonhouden. Of u laat dit doen door een schoonmaakbedrijf. Heeft u hier vragen of opmerkingen over? Dan kunt u bij uw sociaal wijkbeheerder terecht.
Dat ziet u op het schoonmaakrooster. Dit rooster hangt in de centrale hal van uw woongebouw.
U kunt uw melding doorgeven via de aanvraag reparatie melden.
Ja, dat kan als 70% van alle huurders in uw gebouw dat ook wil. U gaat dan wel extra servicekosten betalen. De wijkconsulent in uw wijk kan u informeren over de mogelijkheden en de procedure. Neemt u hiervoor contact met ons op.
Dit verschilt per woongebouw. Uw sociaal wijkbeheerder weet of bij uw woongebouw de ramen worden gewassen én hoe vaak dit per jaar wordt gedaan. Neem contact met ons op voor meer informatie.
U kunt dit bij ons melden via de aanvraag reparatie melden. De sociaal wijkbeheerder bekijkt uw aanvraag en hij of zij pakt dit daarna samen met het schoonmaakbedrijf verder op.
Ja dat kan, geef dit door aan de sociaal wijkbeheerder. De sociaal wijkbeheerder beoordeelt of dit nodig is.