Schoonmaak

Wij willen graag dat het gebouw waar u woont goed onderhouden is. En dat het er netjes uitziet. U kunt als bewoners zelf de portiek schoonhouden. Of u laat dit doen door een schoonmaakbedrijf. Heeft u hier vragen of opmerkingen over? Dan kunt u bij uw buurtbeheerder terecht.

Veel gevraagd over Schoonmaak

Wanneer komt de schoonmaker in ons woongebouw?

Algemeen

Dat ziet u op het schoonmaakrooster. Dit rooster hangt in de centrale hal van uw woongebouw.

De galerij, lift of algemene ruimte van ons woongebouw is niet (goed) schoongemaakt. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt uw melding doorgeven via de aanvraag reparatie melden.

Wij maken zelf ons trappenhuis schoon. Kunnen jullie de schoonmaak overnemen van ons?

Algemeen

Ja, dat kan als 70% van alle huurders in uw gebouw dat ook wil. U gaat dan wel extra servicekosten betalen. De wijkconsulent in uw wijk kan u informeren over de mogelijkheden en de procedure. Neemt u hiervoor contact met ons op.

Wanneer worden de ramen van mijn woongebouw gewassen?

Algemeen

Dit verschilt per woongebouw. Uw buurtbeheerder weet of bij uw woongebouw de ramen worden gewassen én hoe vaak dit per jaar wordt gedaan. Neem contact met ons op voor meer informatie.

De ramen van mijn woongebouw zijn niet goed gewassen. Wat kan ik doen?

Algemeen

U kunt dit bij ons melden via de aanvraag reparatie melden. De buurtbeheerder bekijkt uw aanvraag en hij of zij pakt dit daarna samen met het schoonmaakbedrijf verder op.

Kan de schoonmaker extra langskomen?

Algemeen

Ja dat kan, geef dit door aan de buurtbeheerder. De buurtbeheerder beoordeelt of dit nodig is.