Ik heb een reparatie gemeld. Waar zie ik de afspraak die ik gemaakt heb?
Algemeen
Heeft u online een reparatieverzoek gemeld?
Dan krijgt u een bevestiging van uw afspraak op het door u ingevulde e-mailadres. Heeft u een account voor Mijn Woonin? Dan kunt u uw afspraak online bekijken. Logt u hiervoor in en kijk bij 'Mijn Berichten'.
Heeft u telefonisch een reparatieverzoek gemeld?
Wij hebben u tijdens het gesprek naar een e-mailadres gevraagd. U krijgt een bevestiging van uw afspraak op het door u doorgegeven e-mailadres.
Heeft u geen e-mailadres doorgegeven? Maar heeft u wel een account voor Mijn Woonin?
Dan kunt u online uw afspraak bekijken. Log hiervoor in via Mijn Woonin en kijk bij 'Mijn Berichten'.
Hebt u geen e-mailadres doorgegeven en heeft u geen account voor Mijn Woonin?
Dan kijken wij voor u na wanneer uw afspraak is. Neem contact met ons op door bijvoorbeeld een chatbericht te sturen. Een collega van ons geeft de tijd van de gemaakte afspraak aan u door.