Mijn Woonin

Als huurder kunt u zelf snel online uw zaken regelen via Mijn Woonin. 

Wat kunt u bijvoorbeeld in Mijn Woonin doen?

  • uw persoonlijke gegevens bekijken en aanpassen
  • uw post digitaal bekijken
  • uw betalingen bekijken
  • uw huur betalen met iDEAL
  • een reparatie melden
  • overlast melden
  • toestemming vragen voor aanpassingen in uw woning

Veel gevraagd over Mijn Woonin

Wat kan ik doen als ik inlog in Mijn Woonin?

Algemeen

In Mijn Woonin regelt u zelf veel woonzaken zelf.

Hieronder leest u wat u kunt doen in Mijn Woonin:

  • post digitaal ontvangen
  • makkelijk een reparatie melden en bekijken wanneer de monteur langskomt
  • snel (contract)gegevens inzien en wijzigen
  • betalingen bekijken en huur betalen met iDeal
  • de status van uw aanvragen volgen

Wij zijn altijd bezig om Mijn Woonin te verbeteren en uit te breiden. Mist u iets in Mijn Woonin? Stuur uw idee dan in via het contactformulier op onze contactpagina, of meldt u aan als digitale koploper via dit formulier.

Hoe kan ik mijn postadres aanpassen?

Algemeen

U kunt zelf uw postadres wijzigen als u inlogt op Mijn Woonin. Lukt dit niet? Neemt u dan contact met ons op.

Hebt u een bewindvoerder? Dan kan uw bewindvoerder schriftelijk een wijziging aan ons doorgeven.

Kan ik mijn post van Woonin altijd digitaal ontvangen?

Algemeen

Ja, dat kan. U hebt dan een account nodig voor  Mijn Woonin. Zodra u een account aanmaakt, staat uw post automatisch op digitaal. Als u bent ingelogd, vindt u uw post bij 'Mijn Berichten'. De nieuwste berichten staan bovenaan uw startpagina.

Heeft u al een account en wilt u post digitaal ontvangen? Dan kunt u dit zelf aangeven in Mijn Woonin. Ga daarvoor naar 'Mijn Gegevens' en vink 'Post via Mijn Woonin' aan. U krijgt een e-mail als er een nieuw bericht voor u klaarstaat in Mijn Woonin. Handig, want zo mist u niks.

Hoe meld ik mij aan voor Mijn Woonin?

Algemeen

Hoe maak ik een Mijn Woonin-acount aan?

  • Klik op account aanvragen om een account aan te vragen.
  • Voer hier uw e-mailadres in dat bij ons bekend is.
  • U ontvangt een e-mail van ons zodra u uw account heeft aangevraagd.
  • Klik op de link in de e-mail om een wachtwoord in te stellen.
  • Daarna is uw account aangemaakt!

Heeft u geen e-mail van ons ontvangen?
Het e-mailadres dat u gebruikt is dan waarschijnlijk nog niet bij ons bekend. Neem contact met ons op om uw e-mailadres door te geven. We stellen u ter controle een aantal vragen. U krijgt daarna een e-mail om uw account te activeren. Hebt u uw account geactiveerd? Dan bent u direct ingelogd in Mijn Woonin.

Ik heb een reparatie gemeld. Waar zie ik de afspraak die ik gemaakt heb?

Algemeen

Dat ligt eraan of u de reparatie via de website of aan de telefoon doorgegeven heeft. Bekijk het stappenplan hieronder voor meer informatie.

Ik wil mijn e-mailadres of wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dat?

Algemeen

U kunt uw e-mailadres of wachtwoord voor Mijn Woonin wijzigen in 'Mijn Account' als u bent ingelogd. Bij het wijzigen van uw e-mailadres, wordt er een bevestigingsmail verstuurd naar het nieuw opgegeven e-mailadres. Pas nadat u uw nieuwe e-mailadres heeft bevestigd, kunt u met uw nieuwe e-mailadres inloggen.

Ik kan geen account activeren voor Mijn Woonin. Hoe kan dat?

Algemeen

U kunt hier een account aanvragen.

Vul het e-mailadres in dat bij ons bekend is. U ontvangt een e-mail van ons, zodra u uw account heeft aangevraagd. Klik op de link in de e-mail om een wachtwoord in te stellen. Daarna is uw account aangemaakt.

Ik kan niet inloggen op Mijn Woonin. Hoe kan dat?

Algemeen

Soms lukt het niet om in te loggen op Mijn Woonin. Controleer altijd goed of er geen spaties voor of achter uw e-mailadres of wachtwoord staan.

Hebt u al een account en lukte het eerder wel om in te loggen? Dan kan het met een technische fout te maken hebben. Wij zoeken graag voor u uit waarom u niet kunt inloggen. Neemt u contact met ons op.

Bent u een zakelijke huurder? Of hebt u een bewindvoerder die uw zaken regelt? Dan kunt u niet inloggen op Mijn Woonin.

Bent u huurder en loopt uw huurbetaling via Ultimoo? Dan kunt u wel inloggen. U ziet dan geen overzicht van uw huurbetalingen. Alle andere gegevens kunt u wel inzien.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten voor Mijn Woonin. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

Algemeen

Gaat u naar Mijn Woonin. In het inlogscherm klikt u op Ik ben mijn wachtwoord vergeten. U ontvangt een e-mail met een nieuw wachtwoord. U kunt met uw e-mailadres en het nieuwe wachtwoord inloggen. U kunt het wachtwoord na het inloggen aanpassen naar een wachtwoord dat u zelf kiest.

Let op: het wachtwoord moet uit minimaal 6 tekens bestaan. Met tenminste 1 getal, 1 hoofdletter en 1 kleine letter.

Mijn gegevens op Mijn Woonin kloppen niet. Wat kan ik doen?

Algemeen

Uw telefoonnummer en postadres kunt u zelf wijzigen als u inlogt op Mijn Woonin.

  • Log in op Mijn Woonin
  • Klik op 'mijn gegevens'
  • Klik op 'mijn gegevens wijzigen'
  • Vul de juiste gegevens in en klik op 'Bijwerken'.
  • Uw gegevens zijn aangepast. 

Wilt u andere gegevens wijzigen?
Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn post van Woonin altijd in de brievenbus ontvangen?

Algemeen

Ja, dat kan. 

Heeft u een Mijn Woonin account? Dan kunt u zelf aanpassen hoe u uw post wilt ontvangen in Mijn Woonin bij 'Mijn Account'. Als u bent ingelogd, vindt u uw post bij 'Mijn Berichten'. De nieuwste berichten staan bovenaan uw startpagina.

Als u uw post niet meer digitaal wilt ontvangen, dan kunt u dat zelf aangeven in Mijn Woonin. Ga daarvoor naar ‘Mijn Gegevens’ en vink bij het kopje ‘Post digitaal’ het volgende UIT: ‘Post via Mijn Woonin’. U ontvangt dan uw post in de brievenbus. Ook blijft de post zichtbaar in Mijn Woonin.

Heeft u geen Mijn Woonin account? Dan ontvangt u standaard uw post in de brievenbus. Als u een account aanmaakt kunt u zelf uw voorkeuren aangeven.

Staat wat u zoekt er niet bij? Neem dan contact met ons op.