Liften

In veel flats zitten liften. Het onderhoud aan de liften doen wij niet zelf. In de lift vindt u altijd een sticker met contactgegevens van het bedrijf dat de lift onderhoudt.

Direct regelen

Veel gevraagd over Liften

Mijn sleutelbos is in de liftschacht gevallen. Hoe krijg ik mijn sleutels terug?

Algemeen

Hoe u uw sleutels terugkrijgt, verschilt per liftbedrijf. Vaak zijn er 2 opties mogelijk:

  1. Als er een monteur wordt ingepland voor onderhoud, en toevallig onderin de lift moet zijn, dan betaalt u geen kosten. Gooit u een enveloppe in de liftschacht, met daarop uw naam, adres en telefoonnummer. U wordt gebeld om uw sleutel op te halen bij de monteur. Dit kan een tijd duren. 
  2. Als er speciaal een monteur moet komen om uw sleutels uit de liftschacht te halen, dan betaalt u zelf de kosten voor de monteur. Wij kunnen bij het liftbedrijf navragen hoeveel u moet betalen.

Komen jullie langs voor onderhoud aan de liften?

Algemeen

Wij komen niet zelf. Een liftbedrijf doet het onderhoud voor ons. Iemand van dit bedrijf komt regelmatig langs voor onderhoud. Op of naast de lift zit een sticker van het bedrijf dat de lift onderhoudt. Daarop vindt u ook de contactgegevens van dit bedrijf.

Ik wil gebruik maken van de rolstoellift. Wat kan ik doen?

Algemeen

Wilt u gebruik maken van de rolstoellift? Neem dan contact op met uw buurtbeheerder. Uw buurtbeheerder gaat met uw verzoek aan de slag.

Wie kan ik bellen bij een storing aan de lift?

Algemeen

In de lift ziet u welk bedrijf de lift onderhoudt. Met deze leverancier kunt u contact opnemen. Zij komen dan bij u langs om het probleem te verhelpen.

Ziet u geen naam van het liftbedrijf staan? Dan kunt u hier een reparatie melden.

Als u inlogt op Mijn Woonin kunt u ook zien of de liftstoring al aan ons is doorgegeven. Kijkt u hiervoor bij Mededelingen bovenaan de pagina.

Wat moet ik doen als er iemand vastzit in de lift?

Algemeen

Neem dan contact op met de liftleverancier. 

  • In de lift ziet u welk bedrijf de lift onderhoudt. Met deze leverancier kunt u contact opnemen.
  • Ziet u geen naam van het liftbedrijf staan? Druk dan minimaal 5 seconden op de alarmknop. U krijgt dan contact met de liftleverancier. Zij komen dan bij u langs om u te helpen.

Krijgt u de liftleverancier niet aan de telefoon? Bel ons dan via 088 98 90 123.