Ik heb een klacht. Waar kan ik dit melden?
Algemeen
Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over Woonin. Het is heel goed dat u ons dit laat weten. Bekijk hieronder hoe u de klacht het beste kunt melden.
Door een systeemfout is het mogelijk om een reparatieafspraak te plannen op maandag 21 april.
Dit is een nationale feestdag en voor ons geen werkdag. Er komt dan geen medewerker langs.
Plan uw afspraak op een andere dag alstublieft.
Als huurder mag u van ons goede service verwachten. Maar hoe goed wij ons best ook doen, er gaat wel eens wat fout. Bent u niet tevreden over de manier waarop wij iets hebben gedaan? Laat het ons dan weten. Wij leren graag van onze fouten!
Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent over Woonin. Het is heel goed dat u ons dit laat weten. Bekijk hieronder hoe u de klacht het beste kunt melden.
Heeft u antwoord gekregen van ons op uw (schriftelijke) klacht, maar bent u hier niet tevreden over? Of wacht u al langer dan 1 maand op een reactie? Dan kunt u uw klacht melden bij de onafhankelijke Klachtencommissie Woningcorporaties Regio Utrecht (KWRU). Dit kunt u doen op de website van de Klachtencommissie.
De Klachtencommissie (KWRU) bekijkt hoe we uw klacht het beste kunnen oplossen. Dat doet de commissie op deze manier:
Meer hierover kunt u lezen op de website van de Klachtencommissie.
Over het advies van de Klachtencommissie kunt u niet meer in discussie met de Klachtencommissie. Bent u ontevreden over het advies? Dan kunt u naar de Huurcommissie. Of naar de kantonrechter.
De Klachtencommissie kan uw klacht niet altijd in behandeling nemen. Bijvoorbeeld wanneer u nog niet bij ons schriftelijk een klacht hebt ingediend of de rechter uw klacht behandelt. Klik hieronder om alle voorbeelden te bekijken waarom de Klachtencommissie uw klacht niet behandelt.
Bent u het niet eens met (de verhoging van) de huurprijs? Of bent u het niet eens met de servicekosten die u moet betalen? Dan kunt u terecht bij de Huurcommissie. Kijkt u voor meer informatie op de website van de Huurcommissie. Na de uitspraak van de Huurcommissie kunt u eventueel nog naar de kantonrechter.
Het adres is: Klachtencommissie Woningcorporatie Regio Utrecht, Postbus 8236, 3503 RE Utrecht. Op de website van de Klachtencommissie vindt u meer informatie. U kunt hier ook een klachtenformulier invullen.